اهدای 40 میلیون تومان به شبکه بهداشت و درمان
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان نقده، مبلغ ۴۰ میلیون تومان توسط همکار گرانقدر جناب آقای محسن نیکخو در حق مرحوم پدرش به شبکه بهداشت و درمان نقده اهدا شد.
دکتر عبداللهی سرپرست شبکه بهداشت و درمان نقده طی پیامی گفت:همکار گرامی جناب آقای محسن نیکخو
اقدام ارزشمند و خداپسندانه جنابعالی در اهدای مبلغ ۴۰۰ میلیون ریال به شبکه بهداشت و درمان شهرستان نقده به مناسبت گرامیداشت سالگرد مرحوم پدرتان، موجب تأثر، قدردانی و افتخار این مجموعه گردید.
بیتردید یاد و نام انسانهای نیکاندیش، تنها در خاطرهها زنده نمیماند، بلکه در استمرار خدمت به مردم و انجام اعمال خیر ماندگار میشود.
مرحوم پدر گرامی شما سالیان متمادی در شبکه بهداشت و درمان شهرستان نقده صادقانه خدمت نموده و خاطره تلاشها و خدمات ایشان در ذهن همکاران و مردم منطقه باقی مانده است.
اقدام شایسته جنابعالی نیز تداوم همان روحیه خدمت، مسئولیتپذیری اجتماعی و نیکاندیشی خانواده محترم نیکخو به شمار میآید.
این حرکت ارزشمند که با نیت خیرخواهانه و به یاد آن مرحوم انجام شده است، علاوه بر کمک به ارتقای خدمات حوزه سلامت، الگویی پسندیده از فرهنگ ایثار، قدردانی از گذشتگان و مشارکت در امور عامالمنفعه محسوب میشود.
اینجانب به نمایندگی از کارکنان شبکه بهداشت و درمان شهرستان نقده، مراتب سپاس و قدردانی صمیمانه خود را از این اقدام خیرخواهانه اعلام نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم، رحمت و مغفرت الهی و برای جنابعالی و خانواده محترمتان سلامتی، سعادت و توفیق روزافزون مسئلت دارم.
با احترام
دکتر رضا عبداللهی/ سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان نقده
نظر دهید