به گزارش پایگاه خبری و اطلاع رسانی وب دا
حضور فعال و موثر دانشگاه علوم پزشکی در میزهای ارتباطات مردمی
این مطلب را مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری آذربایجان غربی گفت.
مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری آذربایجان غربی با حضور در میز ارتباطات مردمی دانشگاه علوم پزشکی در رزمگاه شبانه ارومیه، از نزدیک در جریان مسائل و مطالبات مراجعان قرار گرفت.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه، دکتر میرزایی در حاشیه بازدید از میز ارتباطات مردمی دانشگاه، ضمن قدردانی از تلاشهای رئیس دانشگاه و معاونان این مجموعه در برگزاری میزهای خدمت و ارتباطات مردمی، اظهار کرد: خوشبختانه دانشگاه علوم پزشکی ارومیه با بهرهگیری از تمامی ظرفیتهای موجود، حضوری فعال و مؤثر در این برنامهها داشته است.
وی افزود: بر اساس گزارشها و رصدهای انجامشده توسط همکاران، حضور مسئولان دانشگاه در میزهای ارتباطات مردمی موجب افزایش رضایتمندی مراجعان شده است.
مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری آذربایجان غربی با اشاره به پیگیری مطالبات مطرحشده، خاطرنشان کرد: مسئولان دانشگاه بر رسیدگی و پیگیری مشکلات همکاران و کارکنان حوزه سلامت تأکید داشتهاند و استانداری نیز پیگیریهای لازم را در این زمینه انجام می دهد.
میز ارتباطات مردمی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه با هدف پاسخگویی مستقیم به شهروندان و کارکنان در حاشیه رزمگاه شبانه ارومیه برگزار شد.
نظر دهید