برپایی چادر و ایستگاه سلامت
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان نقده، مورخ ۲۹ خرداد ۱۴۰۵، مرکز خدمات جامع سلامت محمدیار در حاشیه مراسم عزاداری شیرخوارگان حسینی، اقدام به برپایی ایستگاه سلامت در مسجد امام حسین(ع) و حسینیه ی صاحب الزمان(عج) نمود.
در این برنامه، مراقبین سلامت مرکز خدمات جامع سلامت و پایگاه سلامت محمدیار، با هدف پایش عزاداران، خدماتی از جمله اندازهگیری فشار خون، تعیین سطح قند خون، توزیع ویتامینD برای مراجعین ارائه، تا از فرصت لازم برای سطح سلامتی شهروندان محمدیار استفاده شود.
همچنین در این ایستگاه های سلامت، بخش مشاورههای تخصصی برای مادران و آموزش پیرامون برنامه پزشک خانواده فعال بود تا مزایای این نظام سلامت برای مراجعین تبیین گردد.
لازم به ذکر است، این برنامه هر سال در شهر محمدیار در حاشیه ی همایش شیرخوارگان حسینی برگزار و بیماران دیابتی و فشار خونی بسیاری شناسایی و به مراکز بهداشتی جهت مراقبت های لازم معرفی میشوند.
نظر دهید