برای جستجو عبارت موردنظر خود را وارد کنید
  • 1403/04/14 - 04:56
  • 120
  • 1 دقیقه
به گزارش پایگاه خبری وب دا آذربایجان غربی

دعوت رئیس دانشگاه علوم پزشکی از تلاشگران عرصه سلامت برای حضور باشکوه و مشارکت پرشور در انتخابات ریاست جمهوری

دکتر ولی زاد رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی طی پیامی از تلاشگران عرصه سلامت استان جهت حضور حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد .

بسم الله الرحمن الرحیم

میزان رای ملت است  " امام خمینی (ره) "

با صلوات بر پیامبر اکرم (ص) و خاندان پاک و مطهرایشان

حضور پرشور در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری  نشان از اتحاد و همدلی آحاد جامعه در نیل به رشد ، شکوفایی  و توسعه میهن اسلامی در ابعاد مختلف سیاسی ، اجتماعی ، اقتصادی و سلامتی دارد .

حضور گسترده در انتخابات ، مسئولیت پذیری در قبال آینده کشور بوده که خود از مهمترین سرمایه های اجتماعی محسوب می شود که می تواند به حل مشکلات فائق آمده و موجب حرکت به سوی توسعه ، پیشرفت، عزت ، اقتدار و آبادانی میهن اسلامی گردد .

در این برهه حساس که چشم دنیا بسوی انقلاب اسلامی است مشارکت حداکثری در انتخابات و انتخاب اصلح ضمن مصون سازی کشور و اثبات عزت ، اقتدار و قانون مداری آن ، به مردم جهان نشان می دهد که ملت شریف ایران اسلامی ، ملتی متحد و همدل بوده و در هر شرایطی از انقلاب اسلامی ، نظام مقدس جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری با تمام توان پشتیبانی می‌کنند.

بدینوسیله از تمامی اساتید ،کارکنان و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی و واحد های تابعه دانشگاه و خانواده های محترمشان و جمیع تلاشگران عرصه سلامت در سطح استان جهت حضوری پرشور ، گسترده و حداکثری در انتخابات هشتم تیر ماه دعوت می نمایم تا با حضورمان اثبات کنیم که خادمان بی منت عرصه سلامت آذربایجان غربی نیز همانند سایر مردم شریف در ایجاد آینده روشن برای میهن اسلامی مان و نیز تجدید پیمان با آرمانهای والای شهدا و امام راحل (ره) مصمم بوده و در این راه گام هایی پر صلابت و استوار برمی داریم .

وعده دیدار پای صندوقهای رای در انتخابات 15 تیر ماه 1403

 

دکتر محمد امین ولی زاد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی

  • گروه خبری : آخرین اخبار,سایت ریاست
  • کد خبر : 7634
کلمات کلیدی
مدیر سایت
خبرنگار

مدیر سایت

تنظیمات قالب