14:33:26 - 06 مرداد 1403

پایگاه خبری و اطلاع رسانی وب دا آذربایجان غربی

برای جستجو عبارت موردنظر خود را وارد کنید
  • 1402/11/18 - 13:42
  • 307
  • 1 دقیقه
به گزارش پایگاه خبری وب دا آذربایجان غربی

برگزاری مراسم غبارروبی مزار شهدا در سایت نازلو دانشگاه علوم پزشکی استان به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر

در تاریخ 18 بهمن سالجاری انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری وبدا آذربایجان غربی ۱۸ بهمن ماه سال جاری مراسم غبارروبی شهدا به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر در سایت نازلو دانشگاه علوم پزشکی استان با حضور دکتر ولی زاد رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی آذربایجان غربی در سایت نازلوی دانشگاه علوم پزشکی برگزار گردید.

حجت الاسلام طاهری رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی در این مراسم گفت: امام کاظم(ع) فرموده اند اگر در جایی که لازم باشد انسان در راه خدا هزینه بپردازد این کار را باید انجام دهد در غیر اینصورت در راه باطل و غیر حق هزینه می کند.

حجت الاسلام طاهری در ادامه افزود: اگر این شهدا در دفاع مقدس جان خود را فدا نمی کردند باید چند برابر این هزینه را در برابر دشمنانی که امروز قصد تجزیه این مملکت را دارند می دادیم.

وی بیان کرد: برخی کشورهای عربی توجه ویژه ای به بحث حقوق بشر در ظاهر دارند اما هبچ توجهی به حقوق کودکان فلسطینی و مردم این کشور نمی کنند.

 این مقام مسئول همچنین گفت: مملکت ما دارای ثبات و امنیت در منطقه خاورمیانه بوده که به انبار باروت معروف است که همه این توفیقات در سایه جان فشانی خون شهدای دفاع مقدس است .

حجت الاسلام طاهری در ادامه افزود: هزینه مقاومت بسیار کمتر از تسلیم است و بعضی ها می گویند که به جای مقاومت باید تسلیم بشویم که در این صورت چیزی جز خفت، خواری و ذلت عاید کشور نمی شود..

  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار برگزیده,سایت ریاست
  • کد خبر : 2394
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تصاویر

تنظیمات قالب