14:15:48 - 06 مرداد 1403

پایگاه خبری و اطلاع رسانی وب دا آذربایجان غربی

برای جستجو عبارت موردنظر خود را وارد کنید
  • 1403/03/13 - 12:44
  • 211
  • 1 دقیقه
به گزارش مسئول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شاهین دژ

برگزاری آیین تکریم و معارفه سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان شاهین دژ

آیین تکریم و معارفه سرپرست شبکه بهداشت و درمان شاهین دژ با حضور آقای دکتر ولی زاد ریاست محترم دانشگاه علوم‌پزشکی برگزار شد

مراسم تکریم و معارفه سرپرست شبکه بهداشت و درمان شاهین دژ با حضور دکتر ولی زاد رئیس دانشگاه علوم پزشکی و هیئت همراه در سالن کنفرانس شبکه بهداشت و درمان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شاهین دژ روز یکشنبه ۱۳ خرداد با حضور آقای دکتر ولیزاد ریاست دانشگاه علوم پزشکی و هیئت همراه ،امام جمعه شهرستان ،اعضای شورای اداری و کارشناسان عرصه سلامت شهرستان آیین معارفه دکتر عارف شجاعت به عنوان سرپرست شبکه بهداشت و درمان شاهین دژ برگزار شد. 
در این مراسم حجت الاسلام مرادی امام جمعه شهرستان با اشاره به شهدای خدمت و جایگاه ویژه و ارزنده این بزرگواران افزود: ما مسئولین در هر جایگاه و مقامی پذیرفتیم که در نظام انقلاب اسلامی می‌بایست خدمتگزار این مردم شریف باشیم.
در ادامه مراسم دکتر ولی‌زاد رئیس دانشگاه علوم پزشکی با تقدیر و قدردانی از زحمات دکتر سلطانی از دکتر شجاعت به عنوان یک مدیر جوان و متخصصی متعهد نام برد که به عنوان بازویی موثر در راستای پیشبرد اهداف حوزه سلامت غنیمتی برای شهرستان خواهند بود .
وی در ادامه افزود: ما در دانشگاه اهتمام این را داریم که نسبت به شهرهای کم برخوردار استان نگاه خاص و ویژه‌ای داشته باشیم و تمام سعی خود را بر محرومیت زدایی از این شهرستان‌ها قرار خواهیم داد.
دکتر شجاعت سرپرست شبکه بهداشت و درمان نیز ضمن قدردانی از اعتماد ریاست دانشگاه گفت: این مجموعه بستر بسیار مناسبی برای ارائه خدمتی خالصانه و شایسته برای مردم  است.
اهدای لوح سپاس از خدمات دکتر سلطانی در طی تصدی مسئولیت و اعطای حکم انتصاب دکتر عارف شجاعت بعنوان سرپرست جدید شبکه بهداشت درمان شاهین دژ پایان بخش این مراسم بود .
  • گروه خبری : آخرین اخبار,سایت ریاست
  • کد خبر : 6874
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تصاویر

تنظیمات قالب