صفحه اصلي | آرشیو اخبار | معرفی دانشگاه | چارت سازمانی | تماس با ما
دوشنبه ٠٧ بهمن ١٣٩٨
اخبار > رسیدگی به 317 مورد شکایت مردمی در سامانه 190 توسط مرکز بهداشت ارومیه


  چاپ        ارسال به دوست

رسیدگی به 317 مورد شکایت مردمی در سامانه 190 توسط مرکز بهداشت ارومیه

در نه ماهه سال 1398 مرکز بهداشت ارومیه به  317 مورد شکایت مردمی ثبت شده در سامانه 190 رسیدگی نموده است .

دکتر صدقیانی فر رئیس مرکز بهداشت شهرستان ارومیه در مصاحبه با روابط عمومی این مرکز با اعلام این خبر گفت: علی رغم حضور پیوسته و مداوم کارشناسان و بازرسان بهداشتی در سطح شهر در تمام ساعات روز و حتی روزهای تعطیل ،نگاه تیز بین مردم یکی از مهمترین راههای کنترل عدم رعایت نکات بهداشتی در اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی می باشد.

وی ادامه داد: در همین راستا و به جهت استفاده از ظرفیت مشاركت عمومی و رسيدگي به شكايات مردمي درباره تخلفات واحد هاي عرضه کننده مواد غذايي و بهداشتي سامانه رسیدگی به شکایات 190 به صورت شبانه روزی جهت دریافت شکایات و نقطه نظرات در خدمت همشهریان عزیز قرار دارد و کارشناسان این مرکز به صورت جدی و بدون فوت وقت پیگیر شکایات مردمی هستند.

وی همچنین افزود: یکی از ویژگیهای رسیدگی به شکایات مردمی در مرکز بهداشت شهرستان ارومیه استفاده از ظرفیت واحد فوریتهای بهداشت محیطی (پلیس بهداشت) می باشد که علاوه بر سرعت بخشیدن به روند رسیدگی به شکایات ، رضایت مندی مردم در این حوزه را نیز در پی داشته است. 

شایان ذکر است که سامانه تلفنی 190 برای ثبت و رسیدگی به شکایات مردم از رستورانها، اغذیه فروشی ها، تخلفات مربوط به مواد غذایی، تخلفات مربوط به آلودگی های محیطی می باشد  و همشهریان گرامی می توانند در صورت مشاهده تخلفات بهداشتی مانند عرضه مواد غذایی فاسد، تاریخ گذشته، مواد غذایی غیر مجاز، موارد نگهداری نامناسب از مواد غذایی ،همچنین تخلفاتی که در مراکز تفریحی و ورزشی رخ می دهد مانند رعایت نشدن اصول بهداشتی یا عرضه غیر مجاز مواد دخانی در استخرها، باشگاه های ورزشی ، آرایشگاه ها و هتل ها ، مراتب را به این سامانه اطلاع دهند

 


١٩:٠٩ - يکشنبه ٢٢ دی ١٣٩٨    /    شماره : ٢٨٤٠٢    /    تعداد نمایش : ١٥٨


نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر:
 

خروج