صفحه اصلي | آرشیو اخبار | معرفی دانشگاه | چارت سازمانی | تماس با ما
يکشنبه ٠١ اسفند ١٣٩٥
اخبار > دکتر آقازاده: روابط عمومی ها همراه مدیریت و بعنوان اتاق فکر مدیریت هستند


  چاپ        ارسال به دوست

به گزارش پایگاه خبری و اطلاع رسانی وب دای آذربایجان غربی

دکتر آقازاده: روابط عمومی ها همراه مدیریت و بعنوان اتاق فکر مدیریت هستند

شانزدهم آذر  ماه 1393دانشگاه علوم پزشکی ارومیه میزبان پانزدهمین جلسه شورای روابط عمومی دانشگاههای علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی منطقه یک کشور بود.

در این جلسه که با حضور ریاست دانشگاه، معاون فرهنگی دانشجویی، مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری و مدیران روابط عمومی دانشگاههای منطقه یک کشور، نمایندگان روابط عمومی های شمال، جنوب، و مرکز استان برگزار شد. دکتر آقازاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی ارومیه ضمن گرامیداشت یاد شهدای 16 آذر و شهدای دانشگاهها که در شکل گیری انقلاب نقش مهمی داشتند گفت: در نگرش من روابط عمومی یک نقش تخصصی است  که در سازمان همراه با مدیریت است نه در بالا و نه در پایین.

وی افزود: روابط عمومی باید یک انسان کامل باشد نه بعنوان یگ گوش یا زبان و دست... چرا که تمام ارگانها بدن بدون مغز و تفکر جایگاهی نخواهد داشت و این تفکر و شعور باید توام با اخلاقیات باشد.

رئیس دانشگاه با تاکید بر این موضوع که روابط عمومی در یک سازمان صرفا بعنوان یک ابزار نیست خاطر نشان کرد: روابط عمومی ها همکار و همیار مدیریت و بعنوان اتاق فکر مدیریت هستند که باید با ارائه طرح ها و ایده ها ی نو بر اساس مشکلات مردم و سازمان مدیریت سازمان را یاری کنند و بر این اساس است که ما باید برای روابط عمومی ها هزینه و سرمایه گذاری کنیم چرا که این سرمایه گذاری در واقع برای خود سازمان محسوب خواهد شد.

 دکتر آقازاده با تاکید بر اخلاق مداری در روابط عمومی ها گفت: روابط عمومی ها باید بدون کوچکترین سیاه نمایی و بزرگ نمایی واقعیتها را به مدیریت تشکیلات انتقال دهند تا مدیر نیز بر این اساس تصمیم بگیرد، روابط عمومی باید با تعامل و اعتماد را بین مسئولین ایجاد کند تا مردم هم همیار و همراه با مدیریت باشند.

ریاست دانشگاه علوم پزشکی اضافه نمود: سلامتی امری است که تمامی ارگانها و سازمانها در قبال آن مسئولند و روابط عمومی پل ارتباطی است که ارتباط بین مدیریت، مردم و سازمان را شکل می دهد تا سازمان بتواند در انجام رسالتهای خود موفق باشد و برای موفقیت در این امر ضروری است که روابط عمومی ها از نیروی انسانی خبره و متخصص استفاده نمایند تا بتوانند رسالت خود را در جامعه بنحو احسن انجام دهند.


 وی در پایان ضمن تشکر از حضور مدیران روابط عمومی دانشگاهها منطقه یک کشور اظهار امیدواری کرد که با ارائه نقطه نظرات خود این دانشگاه را در رفع کاستی ها یاری کنند.خ

 


١١:٣٣ - يکشنبه ١٦ آذر ١٣٩٣    /    شماره : ٢٦٣٤    /    تعداد نمایش : ١٥٠٩


نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر:
 

خروج