صفحه اصلي | آرشیو اخبار | معرفی دانشگاه | چارت سازمانی | تماس با ما
سه شنبه ٠٨ فروردين ١٣٩٦
اخبار > سامانه 190


  چاپ        ارسال به دوست

به گزارش پایگاه خبری و اطلاع رسانی وب دا آذربایجان غربی

سامانه 190

مهندس مینایی مهر رئیس گروه بهداشت محیط و حرفه ای معاونت امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی در گفتگویی با پایگاه خبری و اطلاع رسانی وب دا در خصوص سامانه 190 گفت : سامانه رسیدگی به شکایات مردمی 190 مستقر در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شکایات شهروندان در زمینه مشکلات بهداشتی در سراسر کشور را دریافت و رسیدگی فوری می نماید .

وی افزود : رسالت این سامانه پاسخگویی مناسب و به موقع به شکایات و درخواست های مردم و تامین، حفظ و ارتقای سلامت آحاد جامعه، اصلاح و ارتقای کمی و کیفی برنامه های کنترلی و دیده‌وری بهداشت محیط و حرفه‌ای می باشد.

مهندس مینایی اضافه کرد : شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده تخلفات بهداشتی مانند عرضه مواد غذایی فاسد، تاریخ گذشته، مواد غذایی غیر مجاز و موارد نگهداری نامناسب از مواد غذایی ، تخلفاتی که در مراکز تفریحی و ورزشی رخ می دهد مانند رعایت نشدن اصول بهداشتی یا عرضه غیر مجاز مواد دخانی در استخرها، آرایشگاه ها و هتل ها را از طریق شماره تلفن‌ 190 شکایات مربوط به مسائل بهداشت محیط خود را به این سامانه اطلاع دهند که پس از ثبت شکایت، بازرسان در اسرع وقت به محل مورد نظر مراجعه کرده و رسیدگی لازم را انجام خواهند داد. شهروندان پس از ثبت شکایات خود در این سامانه می‌توانند حداکثر طی مدت سه روز از طریق شماره تلفن‌190 مورد شکایت را پیگیری نمایند.

وی میزان رضایتمندی مردمی، رسیدگی اورژانسی به گزارشات فوری، تهیه گزارش از شکایات حداکثر 72 ساعت پس از ثبت شکایت از وظایف این سامانه عنوان کرد .

 


١١:٤٧ - پنج شنبه ٢٦ اسفند ١٣٩٥    /    شماره : ١٣٤٧٤    /    تعداد نمایش : ١٧٣


نظرات بینندگان
کاربر مهمان
1396/01/03 13:39
0
1
هیچکس پاسخگو نیست، همسایه ما تمام گوشتها وروده های فاسد شهر شیراز روجمع می کنه می ریزه تو حیاطش بطوری که خون وچرک از زیرش تا آخره محل رفته زنگ زدیم گفت بما ربطی نداره

با سلام و تشکر از ارتباط با وب دا ، موضوع به حوزه معاونت بهداشتی اعلام گردید خواهشمند است شماره تماس یا آدرسی در این مورد اعلام فرمایید .


نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر:
 

خروج